استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ترکیب استقلال مقابل الاهلی عربستان| بازگشت کریمی و دانشگر

  • کد خبر: ۴۴۱۴۴
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
ترکیب استقلال مقابل الاهلی عربستان| بازگشت کریمی و دانشگر
استقلال تغییرات آن چنانی نسبت به بازی قبل نخواهد داشت و ۹۰ درصد از بازیکنانی که مقابل الشرطه به میدان رفتند، مقابل الاهلی هم بازی خواهند کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، همچون بازی قبل سید حسین حسینی درچارچوب دروازه استقلال قرار می‌گیرد. روزبه چشمی و یکی از میان دانشگر یا غلامی در قلب خط دفاع حضور دارند که با توجه به بازی ضعیف غلامی مقابل الشرطه ممکن است این بار دانشگر از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته باشد. در پست دفاع راست و چپ نیز وریا غفوری و هرویه میلیچ را خواهیم دید.
 
بازیکنانی که تبدیل به دو بازوی اصلی خط دفاع استقلال شده اند. اما درخط میانی هم احتمال یک تغییر محتمل است. اگر حضور مسعود ریگی و فرشید باقری را قطعی بدانیم علی کریمی نیز روی دست این دو بازیکن بازی خواهد کرد.
 
از میان آرش رضاوند یا فرشید اسماعیلی نیز یکی در کنار این ۳ بازیکن قرار خواهد گرفت که شانس اسماعیلی بیشتر است. اما درخط حمله استقلال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟ شاید تصور باشد که مجید نامجو مطلق این بار از ارسلان مطهری در ترکیب اصلی استفاده می‌کند، اما سرمربی استقلال همچنان اعتقاد دارد که مطهری باید به تعویض طلایی استقلال بدل شود وبه همین دلیل حضور دوباره شیخ دیاباته و مهید قایدی در خط آتش استقلال محتمل‌تر از دیگر گزینه‌ها است.
 
به هرحال آنچه می‌بینیم دست کادرفنی استقلال برای انتخاب یک ارنج مناسب و ایده‌ال برای رویارویی با حریف سعودی کاملا باز است و اسامی حاضر درترکیب استقلال نشان می‌دهد که کادرفنی آبی‌ها برای انتخاب ترکیب اصلی مشکل آن چنانی ندارد و از تعدد گزینه سود می‌برد. بدون شک اگر استقلال بتواند الاهلی را مغلوب کند، با روحیه‌ای مناسب گام به مرحله حذفی خواهد گذاشت وهیچ بعید نیست ترکیب بازی با الاهلی عربستان بازهم دربازی‌های بعد دیده شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->